Serveis
Administració Comunitats:
COMPTES CLARS
Gestionar la comptabilitat de la Comunitat, informant periòdicament a la Junta de l'estat de comptes i facilitant a tots els propietaris la informació comptable necessària. El compte bancari sempre a nom de la Comunitat de Propietaris.
ESTUDI ECONÒMIC DELS SERVEIS
Realitzem un estudi d'estalvi de fins a un 50% de tots els serveis de la seva Comunitat (antena TV, intèrfons, neteja, ascensor, cuba, segur, extintors, etc.)
GESTIÓ COBRAMENT REBUTS SENSE COMISSIONS BANCÀRIA
Gestió del cobrament dels rebuts als propietaris, mitjançant el sistema de domiciliació sense comissions bancàries.
RECLAMACIÓ rebuts impagats
Gestionar el cobrament dels rebuts impagats i el tràmit per al seu cobrament mitjançant reclamació judicial si fos necessari.
TRÀMIT I SEGUIMENT DE TOTES LES INCIDÈNCIES
Gestionar totes les incidències diàriament i vetllar pel bon funcionament de les instal·lacions i serveis comuns.
EL SEU EDIFICI SEMPRE EN NORMATIVA
Informar i gestionar els inspeccions periòdiques OBLIGATÒRIES perquè el seu edifici sempre compleixi amb la normativa Vigent: ITE edifici, Adequació Baixa Tensió, OCA ascensor.
CONVIVÈNCIA
Fer respectar el Reglament de Règim Interior i el compliment dels Estatuts de la Comunitat aplicant perquè hi hagi una bona convivència entre veïns..
OFICINA VIRTUAL 24 HORES
Oficina virtual a disposició de tots els propietaris per al seguiment de les incidències, convocatòries, actes de juntes i comptabilitat de la seva Comunitat.
ELABORACIÓ DE CONVOCATÒRIES I ACTES
Preparar les juntes ordinàries i extraordinàries i realitzar el va enviar de les convocatòries amb la deguda antelació. Assistència a les Juntes Generals de Propietaris, actuant com a secretari-administrador de les mateixes, així com prestar l'assessorament necessari i redactant l' Acta de la Junta per la seva posterior va enviar a tots els propietaris.
TRAMITACIÓ DELS ACORDS
Executar els acords adoptats per la Junta de Propietaris realitzant els tràmits necessaris per al compliment dels mateixos.
ASSESSORAMENT GRATUÏT
Assessorament gratuït tant a la Comunitat com als seus propietaris individualment de tots els assumptes que tinguin relació amb la pròpia Comunitat de Propietaris.
TRÀMIT EN ELS ORGANISMES PÚBLICS
Gestionar amb els organismes públics les obligacions tributàries de la Comunitat així com tramitar el pagament dels mateixos.
Gestió immobiliari:
TRÀMIT LLOGUER I HABITATGE
Ens encarreguem de tota la gestió per poder llogar o vendre la seva propietat.
Laboral, Fiscal i Comptable:
Posem a la seva disposició la nostra experiència i coneixements per ajudar en el desenvolupament de la seva activitat empresarial o professional. Ens encarreguem de tots els tràmits i obligacions legles per al bon funciomamiento d'us empresa.